موسسه آموزش عالی نبولا

اهداف موسسه نبولا

همه ما اهداف متفاوتی از مهاجرت برای خود ترسیم کرده ایم و همواره به دنبال این بوده ایم که راهی مطمئن را انتخاب کنیم اهدافی مانند دستیابی به شرایط کاری و وضعیت اقتصادی بهتر آشنایی با فرهنگهای مختلف تجربه زندگی جدید، توسعه فعالیت و سرمایه گذاری های خارجی در کشوری دیگر ،برخورداری ازکیفیت آموزشی بهتر و.. اگر این امر طبق یک روند برنامه ریزی شده باشد قطعا با موفقیت می توان این مسیر را طی نمود. ما در موسسه نبولا،سعی بر این داریم که با برنامه ریزی های دقیق ،نقش مهمی رادر موفقیت شما در این زمینه ایفا کنیم،بنابراین با مطالعات و بررسی های هوشمندانه و با پشتیبانی تیمی حرفه ای و با سابقه تصمیم گرفته ایم که مسیر درست تری را برای شما بیافرینیم.

کلاس آنلاین رایگان

مـــشاوره رایـــگان

دوره های YÖS نبولا:

 آزمون یوس یکی از آزمون های ورودی جهت تحصیل درمقطع کارشناسی دانشگاه های ترکیه می باشد. این آزمون هر سال توسط دانشگاه‌ های کشور ترکیه برگزار می‌گردد و مختص دانشجویان خارجی یا به عبارت دیگر معیاری برای سنجش دانشجویان اتباع خارجی است که قصد دارند در کشور ترکیه و به زبان ترکی و انگلیسی تحصیل کنند.

برای شرکت در این آزمون شرط سنی وجود ندارد. مواد امتحانی آزمون شامل سوالاتی از دروس ریاضی، هوش و هندسه می باشد.

موسسه نبولا بی شک یکی از قوی ترین موسسات برگزار کننده دوره های آنلاین یوس در سطح کشور می باشد.

برای آشنایی با خدمات و دوره های نبولا کلیک کنید. 

خدمات موسسه آموزش عالی نبولا

آزمون های ورودی دانشگاه های ترکیه

در مورد کشور ترکیه بیشتر بدانید

ترکیه کشوری است که در غرب آسیا و جنوب شرقی اروپا قرار دارد. از شمال غربی با یونان و بلغارستان مرز مشترک دارد. دریای سیاه در شمال؛ جورجیا در شمال شرقی ارمنستان ، آذربایجان و ایران در شرق؛ عراق به جنوب شرقی سوریه و دریای مدیترانه در جنوب ؛ و دریای اژه در غرب. استانبول ، بزرگترین شهر ، مرکز مالی است و آنکارا پایتخت آن است. ترک ها اکثریت قریب به اتفاق جمعیت کشور را تشکیل می دهند و کردها بزرگترین اقلیت هستند.  پایتخت آن آنکارا است در حالی که بزرگترین شهر آن استانبول است.

درباره آزمون های ورودی ترکیه

آزمون YÖS

ادامه تحصیل در سطوح عالی خواست همه عزیزان و متقاضیان می باشد. هر دانشجو و طالب علمی دوست دارد که با بهترین امکانات تحصیلات خود را ادامه دهد. البته خیلی از عزیزان دانشجو جهت استفاده بهتر ازامکانات ناگزیرند از محل زندگی خود به شهر یا استان دیگر مراجعه کنند.

آزمون SAT

ثبت نام کلاس های SAT یکی از مطمئن ترین راه های ورود به دانشگاه های معتبر است. یکی از آزمون هایی که برای ادامه تحصیل در کشور های اروپایی خیلی مهم است آزمون SAT می باشد. حتی کشور آمریکا نیز یکی از کشورهایی است که حتما برای تحصیل در آن باید در این آزمون شرکت کنید.

آزمون TÖMER

اگر تصمیم گرفته اید برای ادامه تحصیل ترکیه را انتخاب کنید باید یک سری مراحل را بگذرانید. این مراحل شامل شرکت در آزمون، دریافت ویزای دانشجویی و مراحل دیگر است. در این حالت می توانید در امنیت و راحتی به ادامه تحصیل بپردازید

آزمون GRE

برای تحصیلات عالی در دانشگاه های مختلف مانند دانشگاه های ترکیه برگزاری آزمون های تخصصی زبان الزامی و معیار اصلی می باشد. نمره این سنجش زبان انگلیسی به هنگام پذیرش مدارک الزامی و مهم می باشد. با این مقدمه کوتاه  در مقاله پیش در مورد آزمونgre توضیحاتی خواهیم داد.

برترین دانشگاه های دولتی ترکیه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برترین دانشگاه های خصوصی ترکیه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.